Dochádzkový systém EY-360 je atraktívny a cenovo dostupný komplexný systém na zaznamenávanie dochádzky/prístupov pre 1000 zamestnancov.
Systém poskytuje dokonalý prehľad o dochádzke, počte odpracovaných hodín a pohybe osôb a zamestnancov v rámci firmy. Vďaka dochádzkovému systému odpadá akékoľvek ručné zaznamenávanie príchodov alebo odchodov zamestnancov, systém nie je možné obísť, je bezpečný a poskytuje úplný prehľad o pracovnom čase pre zamestnávateľa aj zamestnancov.
Elektronický dochádzkový systém má pamäť pre 1000 používateľov pomocou 1) odtlačku prsta 2) kódu PIN 3) karty/čipu RFID. Každý používateľ môže mať súčasne kód PIN, až 10 odtlačkov prstov a jednu kartu RFID.
Prihlasovanie a odhlasovanie pomocou odtlačkov prstov je rýchlejšie, bezpečnejšie a bez ďalších vedľajších nákladov (nákup kariet RFID, čipov). Biometrické údaje v systéme sú hashované a používajú len potrebný počet bodov z odtlačku prsta alebo fotografie, takže systém nepodlieha nariadeniu GDPR.
Pamäť zariadenia umožňuje uložiť až 1 000 osôb (odtlačky prstov, fotografie, PIN, RFID), pre ktoré možno individuálne ukladať záznamy o odchodoch, príchodoch, prestávkach, nadčasoch.
Systém kontroly prístupu má pamäť až na 100 000 záznamov, ktoré možno jednoducho exportovať prostredníctvom siete LAN alebo kábla USB alebo pamäte USB flash. Zariadenie sa dodáva s prehľadným softvérom v anglickom jazyku na zaznamenávanie príchodov a odchodov zamestnancov s možnosťou exportovať správy o dochádzke jednotlivých zamestnancov alebo celých skupín. Samozrejmosťou je možnosť uloženia záznamu o prestávkach alebo iných prerušeniach práce.
Dochádzku je možné prepojiť aj s e-mailovou adresou. zámok dverí. a automaticky odomknúť vstupné dvere pri zaznamenávaní. Zariadenie je určené na montáž na stenu pomocou hmoždiniek a priloženého držiaka, systém sa však dá ľahko odstrániť zo steny bez použitia náradia a je vybavený alarmom. Súčasťou balenia je aj softvér, ktorý umožňuje prevádzku jedného alebo viacerých prístupových zariadení, ktoré sú pripojené k sieti prostredníctvom LAN. Prostredníctvom softvéru možno spravovať aj používateľov a ich nastavenia alebo exportovať uložené záznamy zo zariadenia. Zariadenie sa napája zo siete prostredníctvom 9V/1A adaptéra a má integrovanú batériu, ktorá zabraňuje vymazaniu údajov po výpadku prúdu.
Súčasťou balenia je ajsoftvér, ktorý ponúka denné alebo mesačné prehľady dochádzky zamestnancov v prehľadných tabuľkách, všetky údaje je možné exportovať do formátu .xls (Excel). samozrejme je možné záznamy pridávať ručne (v prípade, že zamestnanec zabudol zaznamenať príchod/odchod alebo prestávku), je možné ich vytvoriť ručne aj neskôr. V SW je možné pridať množstvo výnimiek (sviatky), voľné dni atď. Program umožňuje pracovať s viacerými dochádzkovými systémami súčasne, pričom každému systému možno priradiť iný názov, napríklad podľa oddelenia vo firme. Program umožňuje denné a mesačné náhľady štatistík počtu odpracovaných hodín a dní v prehľadných tabuľkách.
dátovým výstupom evidencie je súbor Excel (xls), v ktorom nájdete tabuľku s informáciami o prístupe každého používateľa so záznamom času príchodu, prestávky a odchodu. Systém dokáže zaznamenať aj viacnásobné prestávky. Pridávanie a mazanie používateľov sa vykonáva priamo prostredníctvom terminálu alebo dodaného softvéru, na úpravu nastavení pridávania alebo odstraňovania používateľov je možné nastaviť právo len pre správcov a nastaviť počet používateľov. Aplikácie PC (Windows) je možné uzamknúť heslom, aby sa zabránilo prístupu iných používateľov.
SYSTÉM MUSÍ BYŤ VŽDY UMIESTNENÝ VO VNÚTRI BUDOVY, VO VSTUPNEJ HALE, NEMÔŽE BYŤ INŠTALOVANÝ VONKU A VYSTAVENÝ DAŽĎU ALEBO POVETERNOSTNÝM VPLYVOM.
Obsah balenia: dochádzkový systém EY-360, napájací adaptér, softvér, nástenný držiak.