Vyplnenie RMA formulára je NUTNÉ pre začatie procesu reklamácie - dôjde k okamžitému založenie reklamácie v našom informačnom systéme. Pre riešenie reklamácie (servisu) produkte vyplňte tento formulár, ktorý vytlačený (v ďalšom kroku) priložte k produktu, ktorý k nám zasielate.
Ak nebude RMA formulár k zaslanému produktu priložený, reklamačné konanie nemôže byť spustené do doby, než dodáte informácie k tomuto úkonu potrebné.
Za tú dobu sme ušli pekný kus cesty. Ak vás zaujíma náš príbeh, čítajte viac. Ďakujeme za vašu priazeň!
Zadajte e-mailovú adresu, s ktorou ste u nás nakupovali. Zašleme vám na ňu pokyny pre obnovenie hesla.
Nájdete si na nás chvíľočku? Váš názor je pre nás veľmi dôležitý a spätná väzba by nám pomohla zlepšiť naše služby.
Pokiaľ tu niečo hľadáte, postrádate alebo sa Vám nepáči, napíšte nám to prosím. Rovnako tak napíšte, ak ste spokojní. Je to anonymné. Ďakujeme za Váš čas!
Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.
Feedback nebol odoslaný z dôvodu chybného overenia.