Fulltextové vyhľadávanie:

Výroba dekoratívnych i bezpečnostných hologramov, hologramových zabezpečovacích samolepiek, holografických etikiet a plomb. Tvorba hologramov podľa zákazníckej predlohy a predaj hotových predvyrobených skladových holografických samolepiek a fólií. Veľký výber nálepiek na sklade.
Výdajné miesto
Michálkovická 2098/86B,
710 00 Slezská Ostrava  
Zobrazit na mapě
Len pre objednávky cez eshop

Otváracia doba: 
Po - Pia:   08:00 - 18:00

Obchodné oddelenie:
Telefón: +420 603 357 606
(volajte Po – Pia: 8:00 – 18:00)
ICQ: 112873076
E-mail: info@hotair.sk

Fakturácia, expedícia:
Telefón: +420 605 259 759
(volajte Po – Pia: 7:30 – 15:00)
E-mail: info@hotair.sk

Technické oddelenie (Help-desk):
Telefón: +420 603 355 085 
(volajte Po – Pia: 9:00 – 17:00)
E-mail: servis@hotair.sk


 

Servisný softvér Servisák

Servisný softvér Servisák
Názov: Servisný softvér Servisák
Kód produktu:101274
Dostupnosť:skladom nad 100 ks


Náš servisný softvér Servisák je teraz zadarmo!

Stiahnuť zadarmo
 

Servisák - program pre vedenie servisných zákaziek

Servisák je databázový systém šitý na mieru servisom mobilných telefónov pre databázovanie všetkých prístrojov, ktoré boli prijaté k opravám a ktoré kedy vašim servisom prešli. Hoci bol softvér od začiatku vyvíjaný a optimalizovaný pre zápis mobilných telefónov, môže byť veľmi ľahko upravený pre vaše aplikácie ako univerzálna servisná databáza pre príjem opráv ľubovoľných zariadení. Úprava spočíva v premenovaní políčok popisujúcich produkt (sériové číslo - IMEI atď ...).

Program sa vysporiada so všetkými aspektmi servisnej činnosti a s problémami, ktoré môžu pri vykonávaní opráv telefónov a všeobecne výrobkov vzniknúť. Všetky komodity, ktoré prešli vašim servisným miestom sú popísané sériovým číslom, popisom príslušenstva servisovaného produktu, jeho stavu, dátumom prijatia a vydania, popisom závady, vyjadrením servisného technika - popisom opravy, menom technika, ktorý vykonal opravu, cenou opravy, cenou náhradných dielov a ďalšími drobnými informáciami, ktoré majú slúžiť k detailnému popisu vykonanej opravy. Jednotlivé záznamy sledujúce osud opravovaných produktov dostávajú automaticky generované jedinečné referenčné číslo zákazky, ktoré je vytlačené zákazníkovi na príjemku aj výdajku a uľahčuje nájdenie záznamu potrebného pri prípadnej neskoršej reklamácii opravy. Servisák ale ponúka veľa možností prehľadaní databázy, takže pri strate protokolu ponúka možnosť prakticky rovnako rýchleho nájdenie zadaním sériového čísla produktu (IMEI telefónu) alebo typu telefónu či podľa mena zákazníka.

Okrem databázy prijatých, opravených a vydaných prístrojov sú vedené ďalšie interné databázy: menný zoznam produktov, ktorý je ponúkaný formou roletového menu pri prijímaní opravy, ďalej databázy zákazníkov a zoznam servisných technikov, ktorých mená sa po opravách priraďujú k zákazke. Program je dodávaný s aktuálnou databázou telefónnych prístrojov a úplne jednoducho sa dá rozširovať o nové prístroje na trhu. Rovnako tak je ľahké vyplniť si zoznam akéhokoľvek tovaru, ktorý sa netýka segmente mobilných telefónov.

Nasledujúci obrázok názorne ilustruje prijímanie jedného telefónu do servisnej databázy. Pochopiteľne ak vykonávate servis pre predajne, budete často prijímať naraz viac ako jeden telefón od jedného zákazníka; hromadný príjem zákazky ukazuje hneď nasledujúca ilustrácia.


Hromadný príjem prístrojov od jedného zákazníka:



Program je koncipovaný tak, aby bola databáza prístupná zo všetkých staníc vo vašom servisnom stredisku; teda ako na prijímacích a výdajných pozíciách, tak na staniciach servisných technikov. Stačí jednu stanicu v počítačovej sieti delegovať ako server v zmysle súborového zdieľania adresára, kde bude uložený celý program vrátane databáz. Potom stačí na všetkých ostatných PC len nastaviť pripojenie tohto sieťového zdieľaného prostriedku ako virtuálny disk a z tohto disku si bude lokálne spustená kópia servisáku brať spoločnú databázu. Na jednotlivých staniciach nebude uložená žiadna časť databázy, tá sa nachádza vždy na jednom disku. Tento fakt je ideálnym pre jednoduché zálohovanie celého sw systému. Za každú spustenú licenciu, na ktorom chcete servisák prevádzkovať, sa platí licenčný poplatok podľa nižšie uvedeného cenníka.
 

Príjem výrobkov na servis môže prebiehať súčasne z ktorejkoľvek stanice a všetko sa bude ukladať do jedinej databázy. Zároveň budú zo všetkých PC okamžite vidieť novo zapísané zákazky. Príjmové aj výdajové protokoly môžu byť tlačené z ktoréhokoľvek stroja na zvolenej tlačiarni. Za podmienky, že PC zvolené pre funkciu zdieľania adresára s dátami je trvale zapnuté a trvalo pripojené k internetu (s pevnou IP), je možné cez HTTP rozhranie sprístupniť pohľad do servisnej databázy pre vašich zákazníkov. Odpadne tak množstvo zbytočných telefonátov.


Ide skrátka o intuitívne, jednoducho ovládateľný program pre sledovanie servisných zákaziek, s možnosťou pripojenia čítačky čiarových i 2D kódov a s možnosťou zobrazovania aktuálnych stavov na internete.

Umožňuje:
Tlač uzávierok a evidenciu odvedenej práce (uzávierky denné, mesačné, ročné, podľa práce technikov)
Možnosť definovania práva administrátora a užívateľa (obmedzia sa úpravy niektorých údajov)
Evidovať všetky zákazky servisu s možnosťou tlače príjemiek a výdajok
Možnosť definovať si vlastné zoznamy opravovaných prístrojov
Vloženie vlastného loga do programu
Tvoriť jednotlivé a hromadné príjemky
Tvoriť jednotlivé a hromadné výdajky
Publikovať stav zákaziek na webe, vyhľadávať možno podľa IMEI / SN alebo podľa klientskeho čísla zákazníka
(Nutnosťou pre túto funkciu je mať počítač s pevnou IP adresou)
Vie veľmi rýchlo vyhľadávať podľa:
       Čísla zákazky
       Mená zákazníka
       Mesta
       Telefónu
       Emailu
       IMEI / Sériového čísla
 
Triediť záznamy podľa:
Stavu (Nová, V oprave, Hotová, Vydané)
Typu telefónu
Technika, ktorý na zákazke pracoval
 
Funguje ako sieťový program; nutné mať daný počet licencií, pre každý počítač jedna licencia.
Program je dostupný v českom i slovenskom jazyku a je možné ho ďalej upravovať na želanie zákazníka.
Program je schopný počítať ceny V dvoch menách podľa výberu (napr. Kč / EUR).
K programu sú zadarmo upgrady.
Pracuje pod Windows 95/98 / ME / 2000 / XP / Vista / Win7 / Win8 / Win8.1


 
     


 
Hmotnosť balenia [kg]:0.0001 kg


Obrázky výrobku:
Servisný softvér Servisák
Servisný softvér Servisák
Soubor ve formátu zip, rarServisák - program pro vedení zakázek - DEMO verze
Typ súboru: *.zip | Veľkosť súboru: 2.475KB | Počet stiahnutí: 635x

Uložiť súbor